środa, 15 stycznia 2014

Mix mieszkaniowy i nie tylko :)

Z racji że bardzo ostatnio polubiłam oglądać mixy które prezentujecie na swoich blogach sama postanowiłam takowy zamieścić :) Jest w nim kilka zdjęć mieszkaniowych dekoracji oraz troszkę innych fotek :) Zapraszam do oglądania :)






 Babcine świąteczne pierniczki :)

 Krówka wie najlepiej :)
 Rikuś i jego prezent gwiazdkowy :D
 Dzieło mojej przyjaciółki Asi, dziewczyna ma talent :D no i cierpliwość ;)
 Rzęsy po tuszu Benefita They're real więcej TUTAJ
I śpiący synek pilnujący swojego misiaczka :)

17 komentarzy:

  1. hehehe śliczne zdjęcia : ) Przepiękne paznokcie , i śliczne oko ; )Zapraszam do siebie na bloga : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ : ) Obserwuję < 3 Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Fioletowy zakątek piękny, bombka też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oglądac takie zdjecie <3 Ostatnie przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej jakie rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam krówki, uwielbiam chałwę :)))
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny mix, lecz wolę w formie kolażu ;)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :) sezamki i babeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW, They're real u Ciebie wspaniale działa ♥ Szkoda, że na moje rzęsy nie bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ta kaczka ma baaardzo dziwną minę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne :D Ach sezamki <3 Ale masz super psinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mniammm, przez ciebie zrobiłam się głodna :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam sezamki :)
    Same smakołyczki u ciebie!
    They are real to mój tuszowy numer jeden.
    A piesia masz przekochanego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie posty mixowe ;)
    Twój pieszczoch dostał fajny prezent, moja psiunia uwielbia zabawki piszczące. Widziałam kiedyś na samochodzie przyczepionego takiego kurczaka, śmiechowo to wyglądało ;)

    OdpowiedzUsuń