sobota, 16 listopada 2013

Ziaja Med krem redukujący trądzik kuracja antybakteryjna

Dziś mam dla was kilka słów o 
kremie antybakteryjnym z serii Ziaja Med. 
Czy jest warty uwagi? Czytajcie dalej :)

 
 
Od producenta:
- Normalizuje pracę gruczołów łojowych 
- Przyspiesza złuszczanie warstwy rogowej naskórka
- Ogranicza rozwój bakterii
- Zmniejsza możliwość powstawania zaskórników

Konsystencja
Gęsty treściwy krem
Kolor
Jasna zieleń, niemal pastelowa
Działanie
Nigdy nie próbowałam niczego z serii Ziaja Med i postanowiłam kupić całą serie do walki z trądzikiem tzn. żel, tonik i właśnie krem. O reszcie produktów opowiem innym razem a dziś kilka słów o kremie.
Na początek powiem kilka słów o swojej cerze. Jest ona mieszana, skłonna do wyprysków, pory są rozszerzone a na nosie mam sporo "czarnych kropek". Spodziewałam się kokosów i niestety spotkało mnie wielkie rozczarowanie. Myślałam że będzie zapobiegał powstawaniu zaskórników albo chociaż pryszczy ale niestety nie daje on żadnej ochrony przed zanieczyszczeniami. Nawet po zabiegu oczyszczania u kosmetyczki nie miałam ani jednej wągry na nosie i miałam nadzieję że krem ten poddtrzyma ten efekt jakiś czas. A tu już po tygodniu moja skóra wyglądała jak przed oczyszczaniem. Co do wypływu kremu na stan moich rozszerzonych porów.. Ich stan nie uległ jakiejkolwiek zmianie. Jakie były takie są... Nawilżenie jest zdecydowanym plusem kremu bo ciężko mi było znaleźć dobry krem antybakteryjny który jednocześnie dobrze nawilża więc to zdecydowanie na plus.
Jest jednak dobry pod makijaż, nie powoduje ważenia się podkładu. 
Nie matuje cery ale daje bardziej naturalny efekt.
Plusem jest cena - ok. 12 zł za 50 ml - i dostępność produktu, będąc w Polsce nie miałam trudności z zakupem, nie musiałam biegać po drogeriach żeby go znaleźć. 
Kupujemy go w ofoliowanym kartoniku co oczywiście jest plusem.
Opakowanie jest higieniczne, tubka jest bardzo poręczna, jednak wolę kremy w słoiczkach ze względu na to, że taki krem mogę zużyć do końca a tubka niestety wymaga rozcięcia a tego nie cierpię robić. Wydajność jest rewelacyjna 50 ml starczy na długi czas :)
Oczywiście ja nie skończyłam swojego opakowania, wróciłam do starych sprawdzonych kremów o których już wkrótce :)

Czy kupię ponownie? Nie.
Ogólna ocena. 2,5/5


A Wy, używałyście go kiedyś? Jakie macie z nim doświadczenia?

18 komentarzy:

  1. Szkoda, że krem cię zawiódł...
    Ja używam balsamu do ciała z serii Ziaja Med, jest rewelacyjny. Ale do twarzy niczego nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że się nie popisał... właśnie szukam czegoś dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie korzystałam z tej serii, ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy produkt,super blog
    Mam do Ciebie prośbę o kliknięcie u mnie w Sheinside,będę bardzo wdzięczna :)!
    Obserwujemy ? Ja bardzo chętnie ,daj znać u mnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj właśnie sobie przypomniałam czego zapomniałam dziś kupić w rossmanie :/ serum siarkowa moc redukującego tego typu skórne problemy , polecam te kosmetyki , zarówno serum jak i maseczka z glinką są świetne

    OdpowiedzUsuń
  6. nie korzystalam nigdy z tego :o az dziwne, ze ziaja tak zawiodła, to moja ulubiona firma :<

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy post :)
    Obserwujemy ?
    life-on-picture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny post ;d akurat tego nie stosowalam ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ufff, ostatnio w salonie ziaji zastanawiałam się nad jego kupnem, jednak w końcu ze sklepu wyciągnął mnie chłopak. Dobrze, że trafiłam na Twój blog, bo byłam zdecydowana go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosowałam go kiedyś i po paru zastosowaniach wylądował w koszu... Bardzo ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam ziaja med a tez mam problem z cerą trądzikowa, u mnie sprawdził się krem sebium global :)) Bardzo dobry. Pozdrawiam Ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. po tej recenzji sądzę, że jest to zdecydowanie za ciężki krem jak dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale póki co nie szukam kosmetyków antytrądzikowych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś nie mogę przekonać się do Ziaja dziś trzymałam w ręce balsam ujędrniający i jak zwykle odstawiłam go na półkę

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam sie z tobą, ten krem jest sporym zawodem i zrobil mi wiecej zlego jak dobrego na skorze. W przypadku kremow na tradzik jednak nie ma co oszczedzac i lepiej dac nieco wiecej, ale chociaz dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeby jeszcze bylo wiadomo co zeby nie wywalac kasy w bloto haha

      Usuń
    2. Wystarczy zrobic sobie research w internecie, na kwc wizażu itd. Ja po nitce do kłębka zdecydowalam sie w koncu na sevolium i nie żaluję bo bardzo mi pomoglo :P

      Usuń